20 potravin pro zdravý sexuální život

Osnova:
1. Vlašské ořechy
2. Jahody a maliny
3. Avokádo
4. Vodní meloun
5. Mandle
6. Čokoláda
7. Vejce
8. Broskve
9. Káva
10. Šafrán
11. Steak
12. Česnek a cibule
13. Dary moře, ryby
14. Červená řepa
15. Ananas
16. Chilli
17. Med
18. Dýňová a slunečnicová semínka
19. Banány
20. Celer
Závěr:

S postupem času se s věkem může snižovat sexuální apetit a mohou se objevit zdravotní komplikace. Rádi byste dále v sexuálním životě pokračovali bez omezení, ale nevíte, jak se opět dostat do kondice?

Nemusíte vždy sahat na léky a nejrůznější přípravky na podporu sexuálního života. Někdy postačí mnohem méně než polykat tuny prášků.

Mnohdy stačí změnit životní styl. A neodmyslitelnou součástí této změny je jídelníček.

Už v dávné historii znali lidé afrodiziakální účinky některých potravin. Stačí zařadit vhodné ovoce, zeleninu či koření. A to není vše.

Které potraviny konzumovat, aby se zlepšil váš sexuální život? Vyhledali jsme pro vás 20 potravin pro zdravý sexuální život.

1. Vlašské ořechy

Možná jste to netušili, ale právě vlašské ořechy pozitivně účinkují na sexuální život. Konkrétně zlepšují kvalitu spermií. Pokud chcete být více plodný, zařaďte je do jídelníčku.

2. Jahody a maliny

V semenech těchto plodů se nachází zinek. Zinek je nezbytný pro podporu sexuálního života. Zinek řídí hladinu testosteronu zodpovědnou za produkci spermatu. Hladina zinku se s postupem věku snižuje. Čím jste starší, tím více byste měli mít zinek v jídelníčku.

3. Avokádo

Pro sexuální touhu je nezbytná kyselina listová a vitamín B6. Avokádo je obsahuje a tím pumpuje tělo energií. Vitamín B6 má za úkol stabilizovat hormony.

4. Vodní meloun

Vodní meloun zlepšuje erekci a zvyšuje libido. V melounu je obsažen citrulin uvolňující v těle aminokyseliny a arginin. Arginin je zodpovědný za zdraví cév.

5. Mandle

Také v mandlích je obsažen arginin. Arginin zlepšuje krevní oběh a uvolňuje cévy. Tato aminokyselina pomáhá udržet erekci.

6. Čokoláda

Hořká čokoláda uvolňuje serotonin a endorfiny. Endorfiny zlepšují náladu. Nezlepší sice přímo libido, ale pozitivní nálada hodně pomůže.

7. Vejce

Pokud chcete mít zdravou erekci, konzumujte vejce. Vejce obsahují aminokyselinu L-arginin pomáhající zlepšit problémy s erektilní dysfunkcí.

8. Broskve

V broskvích se vyskytuje vitamín C. Vitamín C podporuje vznik a kvalitu spermií. Skvěle tím zvýšíte svou plodnost.

9. Káva

Kofein obsažený v kávě je povzbuzující látka, která zvýší vaši sexuální touhu. Káva pomáhá stimulovat mozek a zvyšuje pocit vzrušení.

10. Šafrán

Šafrán je přírodní afrodiziakum. Pokud budete konzumovat šafrán, zvýšíte si tím sexuální touhu a výkon v posteli. Šafrán rovněž podporuje výdrž a energii.

11. Steak

Říkáte si, že vám nemůže steak pomoci? Může. Steak posiluje sexuální touhu. Obsahuje zinek, vitamín B, železo a bílkoviny. Všechny popsané látky váš organismus potřebuje ke zvýšení libida.

12. Česnek a cibule

Česnek i cibule pomáhají prokrvovat pohlavní soustavu. Nezapomínejte, že tyto potraviny musíte konzumovat dlouhodobě. Neboje se zápachu, před sexem je konzumovat nemusíte.

13. Dary moře, ryby

Nejznámějším a nejčastějším afrodiziakem jsou ústřice. Vedle nich můžete do jídelníčku zařadit tuňáka, makrelu, lososa a další mořské či sladkovodní ryby. Zlepší se vám libido a zvýší se prokrvení penisu. Stejně tak jsou uvedené potraviny vhodné k podpoře plodnosti.

14. Červená řepa

V této zelenině je obsaženo hodně nitrátů ovlivňujících oxid dusnatý. Znamená to i podporu erekce. V červené řepě jsou navíc látky zvyšující hladinu testosteronu.

15. Ananas

Pokud chcete podpořit sexuální touhu, zkuste konzumovat ananas. V ananasu jsou vitamíny a minerály ovlivňující potenci. Ananas je velice dobré přírodní afrodiziakum.

16. Chilli

Chilli papričky a mleté chilli významně zlepšují prokrvení pohlavní soustavy. Je to díky kapsaicinu dodávajícímu tomuto pokrmu štiplavost. Kapsaicin roztahuje cévy a zlepšuje tím průtok krve.

17. Med

Med pomáhá vedle posílení imunity také s potencí. Celkově povzbuzuje sexuální vitalitu. Med působí jako silné přírodní afrodiziakum podporující správný krevní oběh. Podporuje tak i prokrvení pohlavních orgánů.

18. Dýňová a slunečnicová semínka

Je velká škoda, že řada mužů nemá ve svém jídelníčku zařazena žádná semínka. Semínka totiž dokážou zvýšit hladinu zinku v těle. Zinek je důležitý pro zlepšení kvality spermií a ke zvýšení hladiny testosteronu.

19. Banány

Banány jsou výborným zdrojem vitamín B. Vitamín B pomáhá tlumit hladinu stresu. V banánech se ukrývá vedle vitamínu B i tryptofan. Jedná se o aminokyselinu, kterou tělo potřebuje pro produkci serotoninu. Tryptofan pomáhá zlepšovat libido a krevní oběh.

20. Celer

Neřekli byste do celeru, že dokáže pomoci se sexem? Jeho konzumace zvyšuje produkci androsteronu. Androsteron je přírodní afrodisiakum v mužském potu. Celer obsahuje také látky roztahující cévy, čímž pomáhá ke kvalitnějšímu vyvrcholení.

Závěr:

Jak jste se dozvěděli v tomto článku, nemusíte sahat ihned po pilulkách, abyste si dokázali užít kvalitní sex. Ke zvýšení libida, kvalitnější erekci a zlepšení vyvrcholení, stačí mnohdy velmi málo. Zařaďte do jídelníčku některé z navrhovaných potravin a výsledky se postupně dostaví.

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho nebo pošlete svým známým.
Zpět na blog