Nacházíte se zde: Úvod Blog Tým PRIMULUS Ze života PRIMULUS - Díl 1.
Ze života PRIMULUS - Díl 1.
Právě čtete náš první (a věříme, že ne poslední :)) díl pravidelného blogu, kde jsme se rozhodli odkrýt detaily ze zákulisí týmu PRIMULUS.
Je nám jasné, že tato část nebude zajímat každého, proto nemáme v plánu tyto články v budoucnu propagovat. Budou zde k dispozici pro ty z Vás, kteří by se rádi dozvěděli více detailů z našeho světa PRIMULUS.
Jak pracujeme, co nás baví, co chystáme nového a jak to vůbec vypadá, když se čtyři muži v nejlepších letech :) rozhodnou v České republice prodávat doplněk stravy pro muže, který na rozdíl od 98 % ostatních produktů má bohaté složení, jehož výroba zdaleka nestojí 12kč a kde je důležitější kvalita než jen motivace se hnát za ziskem.
Máme za sebou již první rok a půl od spuštění projektu, kterému předcházelo minimálně 6 měsíců příprav a i když jsme byli několikrát odrazování od samotného prodeje produktu, teď už víme, že to mělo smysl.
A protože spokojených zákazníků přibývá, rádi bychom některým ukázali více z našeho zákulisí. A pokud to bude alespoň pro 5-6 lidí zajímavé, tak jsme úkol splnili (nepočítáme zde naše rodinné příslušníky :) ).
Budeme zde často uvádět naše jména, takže pokud nás ještě neznáte, mrkněte na stránku O nás (klikněte zde), kde máme na konci stránky vytvořené naše medailonky, ať víte o kom je řeč.
Září 2016
Každý měsíc je pro nás velká výzva. Již od začátku roku se nám daří rozšiřovat počet zákazníků a zvyšovat tím prodeje o několik procent. I když jsou prázdniny pro e-shopy období útlumu, nám se podařilo v srpnu zvýšit prodeje o 44 %.
Velké díky našim zákazníkům.
Bohužel se statistiky každý měsíc „vynulují“ a je potřeba začít od nuly. Věřím ale, že to zvládneme i v tomto měsíci.
Největší radost nám dělá i jeden z našich nejlepších „prodejních“ kanálů. Slovo prodejních je v uvozovkách, protože k tomu není primárně určen. Řeč je o našem blogu.
V marketingu to máte takhle. Buď lidi nalákáte na Váš produkt tím, že jim všude ukazujete Vaše reklamy a snažíte se je přesvědčit k nákupu (reklamy na internetu, bannery, rádio, televize) a nebo můžete použít druhou cestu a tím je tvořit zajímavý obsah dávající lidem přidanou hodnotu a díky tomu nenásilně představit Váš produkt. U nás určitě vyhrává druhá možnost.
I když psát pravidelně blog je časově náročné, jsme díky tomu schopni oslovit zajímavým článkem mnoho lidí a Ti kteří se o produkt zajímají více, vždy si k našemu e-shopu cestu najdou. A ti co nakoupit nechtějí, tak si odnesou minimálně zajímavé informace.
Co se chystá?
V současné době pracujeme usilovně na našem druhém produktu.
Bude se opět jednat o doplněk stravy, ale tento už nebude zaměřen pouze pro muže. Bude i pro ženy, pro starší i mladé. Konkurence v této oblasti je obrovská, ale opět drtivá většina těchto produktů nemá dostatečně silné složení, které zajistí výsledky.
Náš produkt bude jiný.
Už máme hotovou formulaci a vyrobily jsme prvních pár vzorků pro možnost otestování. Očekávání jsou velká, ale stále nás čeká mnoho práce.
Zatím nemůžeme říct, o jaký produkt přesně jde, ale věřte, že se to v této sekci blogu dozvíte jako první.
Mimo jiné celý tým (a hlavně Martin) stále pracuje na úpravě našeho interního systému na přijímání objednávek, pro co nejrychlejší expedici našeho produktu a začali jsme spolupracovat s pár šikovnými mladými lidmi na sociálních sítích, pro představení našeho produktu i mladým lidem zvedající činky. Přeci jen jejich tělo při námaze potřebuje doplnit veškeré vitamíny a minerály. A zatím jsou s produktem PRIMULUS spokojeni :).
Závěr
Dnešní první díl bych ukončil. Doufám, že se líbil. Příště se budeme snažit jít více do detailů z našeho zákulisí a méně se bavit o obecných věcech. Pokud Vás cokoli zajímá, kdykoli nás můžete kontaktovat na našem emailu : info@primulus.cz
Děkuji, že jste dočetli až sem.
Mohlo by Vás zajímat...
Objednejte si PRIMULUS
Jednorázový nákup
Balení na měsíc (60 tablet)
569 Kč za celé balení
Pravidelný měsíční odběr
Balení na měsíc (60 tablet) / zasílání každý měsíc
Doprava zdarma
Otázky a odpovědi
O nás
Naším cílem bylo vytvořit kvalitní produkt a služby okolo něj, které pomáhají dělat život lepší či jednodušší. Produkt, za který se nikdy nebudeme stydět a který budeme sami používat. Dali jsme si za cíl vytvářet dlouhodobé a hlavně spokojené zákazníky. Spokojenost kupujícího je vždy na prvním místě, protože víme, že nejlepší reklama je vždy pozitivní recenze či doporučení spokojeného zákazníka.